אדלשטיין קורא לעצירת הרפורמה: "עשינו טעויות חמורות"

אסתי פלד No Comments on אדלשטיין קורא לעצירת הרפורמה: "עשינו טעויות חמורות"

יו"ר ועדת חו"ב ח"כ יולי אדלשטיין במהדורה המרכזית: "אני ודאי תומך בשינויים במערכת המשפט אבל צריך לעשות את זה אחרת. עשינו טעויות חמורות. אם נמשיך כך לא בטוח שנישאר עם משהו מהשינויים ולכן כדאי לעצור ולחשב מסלול מחדש"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וקרא לעצירת תהליך חקיקת הרפורמה המשפטית. "לא במקרה יו"ר ועדת חו"ב ושר הביטחון מדברים על זה. אנחנו חשופים קצת יותר למערכות הכי רגישות בישראל ולמה שנעשה. אני ודאי תומך בשינויים במערכת המשפט אבל צריך לעשות את זה אחרת. עשינו טעויות חמורות. אם נמשיך כך לא בטוח שנישאר עם משהו מהשינויים ולכן כדאי לעצור ולחשב מסלול מחדש", אמר אדלשטיין.

על ההפגנות מול ביתו: "אני בהתחלה באמת מאוד כעסתי, אבל הפסקתי להתייחס והחלטתי לא לקבל את ההחלטות על סמך מה שצועקים לי במגפון".

אדלשטיין הסביר את קריאתו לעצירת החקיקה: "אילו רק גופי שמאל קיצונים היו מפגינים, כמו בעבר, המצב היה שונה. כרגע עשרות אלפי אנשים נוספים יוצאים להפגנות האלה. אנחנו עוד שופכים כל הזמן עוד דלק למדורה עם טעויות שלנו. עוד לא שמענו את ראש הממשלה ואני בטוח שגם הוא מבין שכדאי לחשב מסלול מחדש".

הוא תקף את הקריאות בליכוד נגד גלנט על רקע דבריו אמש: "אנשים שהם שבועיים או חודשיים בכנסת, כדאי שיבדקו קצת איך עובדת התנועה. אנחנו לא יש עתיד או ישראל ביתנו. אצלנו תמיד הייתה יותר מדעה אחת. גם נתניהו בזמנו כח"כ חדש הצביע נגד משמעת סיעתית בנושא בחירה ישירה. זה קורה, גם אם לא כל יום. מזל שלא הדיחו אותו אז".

על פסקת ההתגברות: "לאורך השנים הייתי בעד פסקת ההתגברות, אני לא מבין למה צריך להוציא את זה. אבל צריך לדבר על כל החבילה".

לדבריו "גם אם המחאה לא תיפסק, אני חושב שיש עשרות אלפים שיכבדו את הימים הלאומיים. כל פשרה שתהיה סבירה ותכניס שינויים במערכת ותביא לרוב רציני בכנסת אקבל אותה בשתי ידיים".



0 תגובות